lørdag, september 29, 2007

Jeg lever endnu...

Jeg har bare været såååååå træt i den forgangne uge, at jeg simpelthen ikke har haft overskud til at blogge.



Jeg har dog fået bagt og pyntet et par kager som skal afleveres senere idag. De er en overraskelse, så i får dem ikke at se endnu.

Fru Nielsen har opfordret mig til at deltage i en lille leg... så jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og bagefter opfordre 7 andre til at gøre det samme.

1. Jeg elsker amerikanske politi-serier
2. Jeg kører ofte for stærkt
3 . Jeg har mere end en sød tand
4. Jeg er uddannet bankassistent og socialrådgiver
5. Min far er ikke min biologiske far
6. Jeg er en dårlig taber
7. Da jeg gik i skole hadede jeg gruppearbejde

Nu er det så, at jeg skal give "stafetten" videre... Mette, Ulla, Lene, Johanna, Sifka, Deborah, Birthe. Om de vil lege med, er helt op til dem selv, men jeg håber...

6 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Jeg glæder mig allerede til at se dine kager - de er altid flotte.

Anonym sagde ...

Jeg håber at weekenden giver dig lidt overskud.... dine kage.... Ja jeg kigger altid på din blog også selv om der ikke er et nye indlæg. Så sidder jeg bare og svælger i dine kager - de er fabelagtige.
Sandhederne minder mig om mine - den med gruppearbejde den hadede jeg også - og gør det stadigvæk. Men i 70érne var det meget modernet at vi skulle gå i plenum og lave gruppearbejde.
God weekend til dig

Anonym sagde ...

Takker for udvist opmærksomhed, men se venligst indlæg her for ganske nyeligt, hvor jeg også blev tagget.

Tina sagde ...

Hahaha sikke en kanon kage!!! Druknerrrr...

Christina sagde ...

Hvor har du købt figurene henne? De er så sjove!

Kagekonen sagde ...

Christine, kagen og figuren er ikke min... men lavet af Lorraine McKay fra Skotland. Jeg har bare lånt billedet ;) men figuren er ikke svær at lave, og på mine kurser på FOF giver jeg gerne tips og tricks videre...