tirsdag, maj 18, 2010

Kager, kager, kager.


Det er efterhånden ved at blive en tradition af de kedelige, - at jeg glemmer alt om kagens dag, indtil det er for sent og alle billetter er udsolgt. Således også i år. Men ikke nikke nej om jeg vil gå glip af kage(r) og ikke nikke nej om jeg gider at bage dem selv. Så jeg har inviteret kæresten på frokost med kage(r) på Glyptoteket hvor vi skal nyde Mette Blomsterbergs lækre kreationer.

Men Børnecancer Fonden skal heller ikke snydes så jeg sender dem en sms det er nemt og hurtigt.

3 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Tro mig - du gik ikke glip af noget lækkert til Kagens Dag. Både Sif og jeg var dybt skuffede. Sådan en omgang margarinekage med dårlig chokolade.

Jeg har lige været inde og kigge på Glyptotekets menukort og er mildest talt grøn af misundelse :-)

Susanne sagde ...

Hej med dig.
Jeg efterlod en kommentar til et gammelt indlæg (21. juni 2009), som jeg tænkte, jeg ville skrive her i et nyere indlæg i håbet om, at du ville se det :o)
Jeg er nemlig lidt interesseret i, om det mon er muligt at få din opskrift på limemousse, som du beskriver, at du har lagt een af kagerne i indlægget fra den 21. juni 2009 sammen med?
Jeg synes ikke, jeg kan se link til den nede i etiketterne.
Jeg skal nemlig lave en stor kage til min 35 års fødselsdag, og jeg tænkte, at det kunne være friskt at lægge den sammen med limemousse i stedet for den sædvanlige chokolade.
Det skal siges, at mine kager ikke er så kreative eller flotte som dine - de plejer dog at smage godt.
På forhånd tak.
Mange hilsner
Susanne

Anonym sagde ...

Hold da op hvor er dt en inspirerende side du har her :-) Så mange flotte ting! Jeg står selv og skal lave vores bryllupskage - kan man ønske at du kunne fortælle "step-by-step" hvordan du laver en sådan opsat bryllupskage (kan se du har lavet flere i mange lag, hvilket jeg netop er nervøs for).

Mange venlige hilsner Karen