lørdag, september 25, 2010

Politisk ungdomsarbejde kan føre til mangt og meget

For mange år siden da jeg var aktiv i Konservativ Ungdom, mødte jeg en mand, som senere blev far til mine børn. Jeg mødte selvfølgelig mange flere og enkelte af dem, har jeg stadig kontakt med. Således det lokale folketingsmedlem, hvis søn skal giftes i dag.Han har (også) mødt sin tilkomne i Konservativ Ungdom, så KU måtte med på kagen. Både brud og gom læser journalistik i Århus, så selvfølgelig måtte der også lidt nyheder med...



Kagen, som indeholder lagkagebunde, hvid chokoladefromage med lime og jordbærfromage med Contreau marinerede jordbærstykker, er smurt op med den lækre italienske marengssmørcreme inden den er overtrukket med en blanding af Lübecker marcipan og fondant.


Sløjfen er lavet i en blanding af flowerpaste og fondant og dekoreret med en "rubin" lavet af flowerpaste lakeret med confectioners glace ligesom brudgommes sko og de små KU-badges på toppen.


Jeg håber parret, deres venner og familie får en skøn og helt igennem uforglemmelig dag.

10 kommentarer:

Kager skal der til sagde ...

Hvor er den flot, og vildt sødt brudepar !!!!

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Hvor er den smuk. Jeg er vild med kanten med alle de søde røde hjerter. Håber det er ok hvis jeg en dag låner ideen.

Deborah sagde ...

Det er en helt fantastisk kage som altid. Er sikker på, de bliver meget glade for den.

Anne (Kagekrummer.com) sagde ...

flot flot kage og en fantastisk rød/bordeaux farve

Sacha sagde ...

Nej hvor fint!

Hvad jeg kan forstå på facebook af deres venner og bekendte, så var det vist en fantastisk fest.
Det er ikke sådan med ungløverne, man lærer utroligt mange mennesker at kende.

;)

Kagekonen sagde ...

@Sacha, jeg havde jo helt at du også har forbindelser til ungløverne ;) og er der noget de kan, - så er det at feste...

Sacha sagde ...

Jeps ;)

Vi gør det så godt, at til festerne i Odense, der kommer de blå løver forbi.

Helle K. sagde ...

Kagen kan man i hvert fald ikke sætte en finger på :)

Birgitte sagde ...

sikken flot kage du har lavet!! og skøn brudepar

Helle sagde ...

Hvor er den smuk.

Jeg er selv rimlig ny "hjemmekonditor", og henter meget inspiration på din blok!!!

Jeg vil dog gerne spørge dig, hvor store forme du har brugt?

Tænker også om det er muligt at sende dig en mail?