lørdag, januar 08, 2011

Gylden morgen.

Jeg har en svaghed for elektriske køkken-hjælpere. Egentlig er jeg ret god til at tøjle lysten til nyt, men forleden faldt jeg i, og bestilte en juicer på nettet. Den kom i går...

Dagens morgenmad er derfor ud over lidt musli med blåbær et stort glas friskpresser juice. Jeg bruge gulerødder, æbler, appelsiner og et stykke ingefær.

Jeg startede weekenden i går eftermiddags med 1 times energigivende zumba. I dag fylder kærestens søn 15 år og i morgen har jeg en aftale med en god veninde.

Det bliver en fantastisk weekend. Og jeg håber det samme for dig.

2 kommentarer:

Therese sagde ...

Ingefær er simpelthen så lækkert, i juice. Nam.
Rigtig god weekend :o)

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Jeg var så heldig at få en saftpresser af min mand og den er bare skøn. Og lige præcis DEN kombination som du der beskriver er min favorit. Jeg er helt vild med den. God weekend, Pia.