tirsdag, marts 08, 2011

Som en pandekage

Så flad var jeg, da jeg landede i min sofa lørdag aften, efter en dag i kagernes tjeneste. Eller flad er måske så meget sagt, for efter lagkage med karamelmousse og æble, lagkage med hyldeblomstmousse og jordbær, lagkage med kokoscreme og mango, hindbærsnitter, hindbærroulade, cremebolle og semlor var jeg vel nærmest kuglerund.

I dag er det hvide tirsdag - pandekagedag. Og havde det ikke været for aftenens møde i kommunalbestyrelsen, så havde menuen stået på pandekager. Nu bruger jeg i stedet tiden på at forbede mig og skrive noter, mens jeg forsøger at lande ovenpå formidagens løbetur og yogatime.

Nå ja, det er også kvindernes internationale kampdag. Det er ikke en dag jeg plejer at markere, men egentlig er det lidt trist, at det så også bliver dagen, hvor to kvindelige ministre erstattes med mænd...

Ingen kommentarer: