onsdag, november 16, 2011

Forberedelser

Jeg tegner og skriver lister. Senere skal jeg købe ind og bage. Og jeg skal lege. Med fondant og pastafarver og chokoladekage skåret i facon.


Inspirationen er barnets favorit-spille-drage Walter.

Men først skal jeg til yoga, som både giver mig fysisk og mental styrke. At begynde at dyrke yoga, er nok noget af det bedste jeg har gjort for mig selv, siden jeg startede for 4 år siden. Der er ind i mellem gået både uger og måneder uden, at jeg har været på plads på måtten, men jo mere yoga jeg dyrker, jo mere mærker jeg, hvor godt det er for mig. Og dét er altså meget motiverende. Derfor besluttede jeg tidligere i år, at det er en af de ting jeg må og skal prioritere, hvis jeg vil have kontrol over smerterne og trætheden, som følger med fibromyalgi.

1 kommentar:

Therese sagde ...

Ihh, hvor er det spændende :-)