fredag, september 14, 2012

Phew... Jeg er færdig. Helt færdig. Og klar. Ombygningen er overstået og den selvstændige lille lejlighed er klar til at tage i brug. Og det er heldigt, for i morgen kommer min lejer med sit flyttelæs.


Der er kommet lås på døren. En anden er blændet, så det slet ikke ses, at den har været der.


Vinduer, vægge og lofter er malet og badeværelset har også fået en overhaling. Og der er kommet køkken op. Småt, men det er der og det virker, så kan man jo altid bygge ud, med en ekstra bordplade og lidt mere skabs- eller hyldeplads...


Jeg har opdateret entreen, så den er hyggelig og indbydende for os begge.



Og mon ikke jeg snart får styr på stuen, så jeg kan stille havestolene tilbage, hvor de hører til og kaste mig i sofaens bløde hynder.

1 kommentar:

Helle K. sagde ...

Held og lykke med det altsammen :)