lørdag, maj 19, 2007

Instruktionsbøger

Det regner og jeg er alene hjemme... så jeg satte mig ved computeren for at slå lidt tid ihjel. Og så var det at jeg faldt over et par gode og gratis e-bøger fra Orchardicing, de er fyldt med idéer til fine, festlige og sjove kager. I bøgerne er der også et par opskrifter gode og lette kager.



http://www.orchardicing.com/about/simpleicingsensations05.pdf



http://www.orchardicing.com/about/orchardicingrecipe.pdf

Selv om der hverken how-to eller step-by-step beskrivelser i nogen af de to bøger, håber jeg alligevel at de kan være til inspiration.

Nederst på her siden har jeg lavet en liste over mine favorit kagedekorationsbøger og magasiner.

Fortsat god weekend

3 kommentarer:

Nanna Weinholt Sardorf sagde ...

Hej kusine Pia. Fin blog du har fået dig. Faldt helt i staver over kage-billed-galleriet. Det er virkelig imponerende, hvad du kan udrette med det sjove sukkerstads. Jon synes at FCK-kagen er den flotteste, men det er vel ikke så underligt!

Janne sagde ...

Hej Pia,

Dejlig oplysende og underholdende blog. Den var noget af det første jeg kastede mig over, da jeg kom hjem fra Møn.
Kram
Janne

Kagekonen sagde ...

Tak for roserne. Håber at jeg kan holde stilen...