torsdag, november 18, 2010

Pausekage

Jeg har lige fået en MMS fra min veninde, hvis nyeste kagebog er lige på trapperne.

Min pausekage er af den købte slags. Nogle gange er det nemlig i orden at springe over der hvor gærdet er lavt. Og i dag er en af dem, har jeg besluttet. Dagen startede nemlig med en tur hos dyrlægen. Min store gamle hakat ville nemlig ikke gå. Han har fået tæv af en der var stærkere end ham, så nu står den endnu engang på antibiotika og smertestillende mens vi ser tiden an et par dage i håb om, at han ingen byld får denne gang.

Så mens katten hviler på sofaen drikker jeg kaffe og spiser honningkager ved spisebordet i selskab med avisen og en stak magasiner.

1 kommentar:

Zette sagde ...

stakkels mif, men uhhhhmmmm honningkager.
Jeg har tænkt for første gang ever at bage nogle næste weekend, tænker det er et godt barneprojekt - nu får vi se. Hvordan går det med kattedyret nu?