tirsdag, februar 15, 2011

Håb og drømme

Grøn er håbets farve, men samtidig bliver vi også grønne af misundelse... Underligt som mange ting har flere betydninger, flere sider, flere lag.

Forleden så jeg et billede af en rigtig forårsmad. Det var den der fik mig til at drømme og længes efter nyudsprungne bøgeskove og gulmidtede anemoner.

           
På min tur ud i verden tidligere på dagen røg der modne avocado og øko-æg i kurven. Og hjemme ristede jeg kernerigt rugbrød mens ægget passede sig selv i æggekogeren. Brød op af toaster, avocado moses på brød, æg pilles og deles, så de smukke farver rigtig kommer til sin ret. Det eneste jeg sådan set manglede var en god fed og syrlig mayonnaise.

Apropos mayonnaise. Jeg har en blogveninde som godt kunne bruge din stemme. Så, hvis du lige klikker ind forbi her og smider en stemme på hendes mayonnaise så vil både hun og jeg blive glad.

Jeg drømmer stadig om forår!

Ingen kommentarer: