søndag, april 17, 2011

Jeg lader uldsokkerne blive hjemme

denne gang. Ikke at de var med sidst jeg var afsted, men i mange år var de sammen med termoundertøjet fast følgesvend på mine påskeferier til det sydlige Frankrig, hvor x'en og cykelsønnen klatrede med venner og bekendte og jeg hig forskud på fregnerne.

Nu skal der bygges nye traditioner og om påske-get-away med veninden bliver en af dem må tiden vise. Sikkert er det dog at vi i aften vil slentre i Firenzes gamle gader og drikke en enkelt drink eller to, mens vi planlægger de næste par dage. Det eneste der ligger fast er besøg på Uffisi galleriet tirsdag og turen hjem på onsdag.

Og nu må jeg hellere få pakket.

2 kommentarer:

TestMedTestPå sagde ...

Ej det lyder da som det helt perfekte sted at tilbringe påsken! God tur - og tag lige lidt sol og varme med hjem!

Miv sagde ...

Tag os med :)

Rigtig god tur og god påske!