søndag, september 11, 2011

10 år

Tænk at det er 10 år siden.


10 år siden at verden ændrede sig. På mange planer. Og for rigtig mange mennesker. De fleste af os kan huske hvor vi var og hvad vi lavede, da fly fløj ind i de to tårne på Manhattan. Selv husker jeg tydeligt, hvordan jeg var ved at fortælle min chef, at min læge havde langtidssygemeldt mig, med hvad der flere år senere skulle vise sig, at sende mig helt ud af arbejdsmarkedet.


Den dag forstod jeg ikke omfanget og konsekvenserne. Hverken af angrebet på den frie verden, som visse statsledere kaldte angrebet. Eller på den besked min læge havde givet mig, tidligere på dagen. Jeg har stadig svært ved at fatte, at nogle mennesker kan hade så meget og handle så ondt.

Jeg vil starte dagen i dag med lidt yoga for at finde kernen i mig selv. Der hvor jeg henter energi og overskud. Og så vil jeg bruge resten af dagen på en blanding af kommunale budgetter og lokalplaner og ham min fantastiske kæreste, der gør mig tryg og glad.
 


God søndag til dig og dine.

1 kommentar:

Deborah sagde ...

Ja det er utroligt som tiden går. Jeg husker også tydeligt, hvor jeg var. Hos en klassekammerat/veninde,hvor vi skulle ordne noget fagligt. Hendes kæreste ringede, at vi skulle tænde TV'et og så.... The rest is history, som vi siger.