søndag, november 30, 2008

Adventsgaver...

For et stykke tid siden købte Liselotte ind på Etsy og jeg blev såååå misundelig, men fik aldrig klikket videre på linket. Forleden da jeg sad og surfede planløst rundt, poppede det ønskede brille-etui pludselig op. Det er syet af en japansk kvinde som laver de smukkeste ting af gamle kimonoer I får linket her

Det er gråt i gråt her på Vestengen... og der bliver altså ikke pyntet op til jul, før vi har fået malet færdigt og har fået den midlertidige stue på plads. Derfor synes alt det grå lidt mere trist, men jeg gider altså ikke...

Så nu har jeg købt en ny knald-rød vinter jakke... Nå ja og så lige den der røde ovale stegegryde fra Le Creuset som jeg har ønsket mig i årevis. Gryden fandt jeg på et lagersalg, så det var det rene røverkøb.


Så nu er der farve på brillernes indpakning (og selvfølgelig også på brillerne), i køkkent og når jeg går tur, mon ikke den står på gryderetter de næste par dage...

Jeg har også (i sidste øjeblik) fået lavet adventskalendere til både Myndlingen og cykelsønnen, som bestemt ikke mente at han var for gammel til den slags opmærksomheder... Egentlig kunne jeg vel bare kalde brille-etuiet, jakken, gryden og den cd med 80'er hits jeg købte til mig selv for min adventskalender, - nogen gange skal man jo forkæle sig selv, ikk?

6 kommentarer:

Zette sagde ...

Spændt på at høre, hvad du endte med som adventskalender - går ikke ud fra, at du afslører alt her, hvis de to unge herrer skulle finde på at læse med...

Kagekonen sagde ...

Zette, det tror jeg godt de kan finde på... men det blev ikke øl, som du foreslog, da den ene ikke kan li' smagen og den anden tager sin træning så seriøst, at han praktisk taget ikke drikker alkohol (meget mærkelige børn jeg har...)
Derfor indeholdt dagens pakke noget så kedeligt som et par lækre underbukser :-/

Marianne sagde ...

Jeg har godt se på etsy - det med de gamle kimonoer - er helt vild med stoffet :-)

Anonym sagde ...

Jeg var vild med Liselottes. Jeg er vild med dit. Jeg begynder at se et mønster...

Jeg fandt til gengæld et gavekort da jeg ryddede op på opslagstavlen og cykler ind for at se om ikke jeg kan finde en gryde mere i morgen. Vi har en enkelt fra Raadvad Royal, den er ikke fin rød som Le Creuset's men vi er glade for dem. Og din jakke, smuk smuk! Lækre køb :-)

Anonym sagde ...

Du bliver så glad for din Le Creuset gryde, da jeg for et par år siden skulle skifte mine gryder ud p.g.a. induktion insisterede jeg på Le Creuset. Min mand syntes godt nok at det var lidt en udskrivning, men hvor er jeg glad for dem allesammen....

Kagekonen sagde ...

velkommen til inge. Jeg har hørt så meget godt om Le Creusets gryder, så jeg glæder mig til at tage den i brug. Vi skal også skifte til induktion, men behøver heldigvis ikke skifte ret mange gryder, da mine gryder fra Eva Trio fint går til induktion.