tirsdag, november 11, 2008

Hm...

Salvie-te med honning, hyldebærsaft med og uden ingefær, echinacea-dråber, Notakehl-dråber, panodil og måske også den pakke Dexofan jeg fandt bagerst i medicinskuffen har efterhånden fået bugt med den virus-ting jeg har bøvlet med de sidste par uger.

Til gengæld trænger min kropog min sjæl til motion, så jeg snørrede skoene og satte kursen mod skoven, mens jeg siger til mig selv; husk nu at lade være med at sætte tempoet for højt...

Efter 1800 m kunne jeg dårligt få vejret og var ved at hoste lungerne op, lige der midt på skovstien... jeg nuppede en genvej hjem, men måtte altså indse, at visse dele af min krop ikke helt følte sig klar til en løbetur...

Behøver jeg at sige, at jeg hader når det er kroppen, der bestemmer...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

py ha for en tur kagekone, godt jeg ikke var med, jeg er IKKE vild med det løberi...
godt du er ved at være frisk igen
:-)

Marianne sagde ...

Jo, men du ved at ting tager tid.... Og det er altså stadigvæk dig der bestemmer - bare i et andet tempo :-)

Lene sagde ...

kagekone, ro på nu, en lille gåtur med tid til vejrtrækninger :-)

Lotte sagde ...

Jeg kan sagtens følge dig! Men du er nødt til at lade kroppen komme op i gear igen oven på den omgang, du lige har været igennem.