lørdag, april 25, 2009

Hvem skulle ha' troet det...

For et år siden lå husbonden på Riget. I forgårs var det præcis 1 år siden at en bilist kørte ud foran ham. Heldigvis slap han billigt, rigtig billigt og er idag tilbage på fuld styrke, hvis ikke stærkere. Ulykken rystede os, men satte også gang i noget godt, således kom jeg igang med at løbe, for nogen skulle jo holde husbondens tempo nede, da han efter en lille måneds sygeleje, så småt måtte begynde at bevæge sig i løb igen...


I morgen skal vi begge løbe længere, end vi nogen sinde før har gjort, husbonden tager den fulde distance i B.T.s halvmaraton mens jeg nøjes med den korte distance. Hvem skulle ha' troet det, der for et år siden da husbonden lå noget groggy på Riget og lige havde fået fjernet lungedrænet.

5 kommentarer:

Lene sagde ...

God tur :-) det er så sejt løbet af jer begge to.

Leif sagde ...

Det er super sejt gået :-)

God tur :-)

Anonym sagde ...

Tillykke med at det er gået så godt - tænk at det er et år siden - og held og lykke til Marathonet.
Kh fra Wien

Karen sagde ...

Det er edderdulme også så SEJT af jer begge to! Vil tænke på dig og heppe i tankerne (mens jeg slæber mig igennem 1 min gang, 1 min løb..lol) :) Ha en dejlig afslappende aften Pia :)

Marianne sagde ...

Rigtig god tur - i mange år var husbonden med på den halv marathon og det er en smuk tur og jeg har sørget for godt løbevejr til den seje Pia :-)