onsdag, april 01, 2009

Stakkevis

af cd'er ligger på bordet i mit arbejdsværelse/den midlertidige stue og laptappen indlæser dem non-stop...


jeg er nået til M og vil jo gerne ha' hele samlingen med i iPod'en når vi på fredag sætter kursen mod Frankrig. Jeg skal nok nå det, men hold k*** hvor er det kedsommeligt arbejde, og hvor har vi meget musik...

Heldigvis kan jeg forsøde og forskønne tiden med den smukke påskehilsen jeg fik fra Kisser jeg er vild med de to harer og æggene forsvandt som dug for solen...

1 kommentar:

Katinka, Blandet-landhandel.dk sagde ...

Det tager lang tid at uploade og sortere al sin musik, ja, men til gengæld har det en næsten "terapeutisk" effekt, synes jeg, som næsten ikke kan overdrives :-) Alting ordnes digitalt og der er top styr på det. Skønt.

God tur til Frankrig.
A la prochaine...

Katinka