onsdag, april 28, 2010

Lykken er...

Lykken er første dag helt uden aftaler i umindelige tider.
Lykken er solskin gennem persiennen mens jeg langsomt vågner og katten bider i mine tæer.
Lykken er morgenkaffe på terrassen iført tykke sokker og en trøje.
Lykken er en dag helt uden planer og (næsten uden) dårlig samvittighed over hængepartier der ikke er løst.
Lykken er en dag, der er helt min egen, som kan nydes den i stille tempo.
Lykken er sommerfugle og bobler i maven fordi ham den dejlige snart vender hjem efter et døgn på farten.
Lykken er at alt ser ud til at flaske sig...

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Ahhhhhhhhhhhhh

Ann-Christine sagde ...

Lyder fantastisk!
Jeg sidder og smiler nu :)

Pernille §:) sagde ...

Kloge, varme og positive ord til skøn inspiration §:)

Uden Relevans sagde ...

Dejligt at du er så positiv :)

Rikke sagde ...

Sikke dog en fantastisk blog! Jeg er simpelthen fuld af forundring over, at "man" kan lave så fine kager - nu må vi se, om jeg selv kan finde ud af det ;) Jeg er i hvert fald blevet inspireret af dine mange fantastiske billeder af flotte kager; hvor er du dog dygtig!

Min datter fylder 1 år på torsdag - og den allerførste fødselsdag er jo en stor dag for forældrene :) Så jeg har fået rigtig meget lyst til at kaste mig ud i kageprojektet og bage en ganske enkel, men fin lyserød kage pyntet med prinsessekrone og roser.

Hvis du har tid, vil jeg blive glad, hvis du vil svare på et par spørgsmål:

Jeg har læst din A-Z beskrivelse (tak for den), men hvad er smørcreme??

Du skriver, at man kan købe spiseligt guldspray; kan du huske, hvor du har købt det henne?

Mange hilsner Rikke

Zette sagde ...

Lykke er GODT!