søndag, april 25, 2010

Uhm...

Sådan en søndag, hvor man ikke behøver at stå tidligt op, men vågner af at solen titter ind gennem persiennerne. Sådan en søndag der starter med kys og kaffe... og lysende hvid og grøn skovbund i den skarpe april sol. Sådan en søndag der tilbringes med dem man holder af. Sådan en søndag har jeg i dag.


Lidt i 10 stod jeg klar i Hareskoven for at heppe på cykelsønnen - og så fordi jeg havde lovet at bage kage, nu da hans hold var arrangør.


For cykelsønnen startede dagen lidt forvirret... han glemte nemlig både startnummer og chip, så var det godt med en mor på pladsen, så der kunne betales for en lånechip. Således var alt i orden og på plads da starten gik præcis kl. 10.


Det stakkels barn var stadig lidt mærket af en virusinfektion, men genneførte alligevel i en tid, der gav ham en samlet 10. plads.


Efter et par dejlige timer i skønne omgivelser og lidt hepning og flaskerækning vendte jeg snuden hjemad, og om lidt vil jeg sætte mig på terrassen med kaffe i kruset, kage på tallerkenen og fodbold i radioen. Aftensmaden indtages ude, - altså ikke ude som i udendørs, men ude hos min søster. Hun kom nemlig til at fortælle, at de skulle have flæskesteg, og så kom vi altså til at invitere os selv på middag...

Sådan en søndag, med sol, samvær og god tid... Uhm, flere af dem tak!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor ser det fantastisk ud :-)