onsdag, april 21, 2010

Sometimes it snows in April.

Nej, vinteren er ikke på vej tilbage vi er bare i april måned... Den
mest lunefulde af dem alle! Forleden plantede vi stedmoderblomster og
solede os på terassen. I dag falder store tunge bløde snefnug fra
himlen.

Det er i øvrigt ikke kun her i landet april er lunefuld. Prince - som
gæster Roskildefestivallen i år - har lavet et smukt nummer netop med
titlen 'sometimes it snows in April' hvis jeg kunne ville jeg ha' lagt
det her, men så ferm er jeg ikke med iPhone og blogger.com så I må
nøjes med billedet at sne på mit havebord.

5 kommentarer:

Lene's kage-design sagde ...

Ja, april er en sjov måned.. det siges at april slet ikke skulle have været der, så de andre måneder forbarmede sig og gav nogle dage hver.. derfor er april en uforudsigelig måned -hvor alle slags vejr kan forekomme..
om det er sandt eller ej, skal jeg lad stå i det uvisse, men jeg syntes at historien er søøød :)
Hilsen Lene

Malou Klidmoster sagde ...

Det her vejr er altså for wierd! Jeg har lige hørt Prince på YouTube og tudet lidt. Det er simpelhen sådan en sørgelig og smuk sang. Glæder mig til at høre ham live på Roskilde, forhåbentlig er det holdt op med at sne der :-)

Lotte sagde ...

Ja, vejret er dybt mystisk lige nu. Meget april-agtigt!

Niels sagde ...

Heldigvis er du en smuk sol!

Zette sagde ...

Det er et suverænt Prince-nummer. Men sne ku jeg undvære!