fredag, juli 27, 2007

Blomster må der til...

Jeg synes at denne sommer har været noget ud over det sædvanlige og det er ikke udelukkende positivt ment!

I et forsøg på at komme i lidt bedre sommerhumør købte jeg idag disse to søde potteroser i prikkede blikpotter. Nu står de og pynter i min vindueskarm og sender længselfulde blikke til den nylagte terrasse, som slet ikke bliver brugt nok i år.

På den anden side, med dette vejr har det ikke været slemt at bage og regere, så de sidste par dage har jeg puslet med et kageprojekt, som skal afleveres til min svigerinde i morgen, når hun skal holde "tak-fordi-I-hjalp-med-vores-nye-køkken" middag for os og de andre som gav en hånd.

Da kagen (altså designet) er en overraskelse får I den først at se på søndag, for måske kigger hun med...

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

Nej spændende er den ikke .. så det er en dejlig ide at pynte vindueskarmen med lidt glæde :o)
Lyder spændende med kageprojektet .. glæder mig til at se det færdige resultat !!