tirsdag, marts 10, 2009

Lige ved og næsten...

Sølle 150 m fra mit mål, det var, hvad jeg var i går eftermiddags... Målet er jo at løbe 10 km inden udgangen af marts og guleroden er en lilla iPod nano.

Så nu roser jeg mig selv, for at have løbet 9,85 km, hvilket faktisk slet ikke var meningen, da jeg tog afsted, men benene var gode og så tog jeg en omvej hjem. Havde jeg bare løbet en omgang eller to om huset, så havde jeg her til formiddag kunne købe den lille lilla drøm...

Nu må jeg vente til benene er kommet sig, og så lige huske at måle en rute op, inden jeg løber.

5 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Lige ved og næsten ;)
Du er bare sej. Næste gang gør du det.
Yt.

Anonym sagde ...

Hold fast du er sej - jeg har stadig ubrugte løbetights liggende. Pinligt, nu skal det snart være... Men jeg har da været nogenlunde regelmæssigt nede og træne i mit fitnesscenter. Trods alt ;-)

Lotte sagde ...

Der er heldigvis 3 uger tilbage af marts - og nu er målet da i den grad inden for rækkevidde. Du bliver stangsmart med din nye nano i din farve.

Helle K. sagde ...

Hvor var det tæt på :)

Anonym sagde ...

Hold da fest hvor er du sej!! Hvis jeg kunne løbe bare 1/10, så ville jeg være lykkeligt :) Godt gået!!