søndag, marts 29, 2009

Sikke en fest...

Kagen her var mit indspark til den fælles buffet ved gårsdagens blogtræf. Det var som sædvanligt skønt at mødes og snakken gik lystigt. Jeg synes det er fantastisk at opleve hvordan horisonter udviddes og aldersforskelle udviskes når et par og tyve mennesker fra midt i tyverne til omkring de treds sætter hinanden stævne.


For mig var mange af gårdsdagens deltagere nye ansigter - ingen nævnt ingen glemt - hvis færden jeg glæder mig til at følge. I dag er jeg mærket af de store mængder rødvin der fulgte med, så undskyld mig, hvis jeg er lidt stille...

11 kommentarer:

Kageos sagde ...

Århh manner hvor ER den lækker!! Den skal jeg da helt vildt efterligne!!!

Du er sg genial, in more ways than one!

Mona sagde ...

Tak for igår. Du var et herligt (grinende) møde. :)

Og kagen var lækker! Var lykkelig, da jeg opdagede det var chokoladekage. Og hold da mums! den var lækker!

Leif sagde ...

Tak for sidst, det var smadderhyggeligt og kagen smagte jo fantastisk :-)

Og tak for en god snak om kost, madkvalitet og alt muligt andet :-)

Bente sagde ...

Den kage er bare så fantastisk!

Fik ikke talt meget med dig, men din kage vil jeg ikke glemme ;-) - og så må vi da håbe, at der kommer et nyt blogtræf, hvor vi kan råde bod på det med snakken!

Anonym sagde ...

Tak for i går. Det var rigtig hyggeligt. Det blev meget sent og jeg føler mig også en smule mat i dag. Jeg har slet ikke haft overskud til at skrive et indlæg om blogtræffet.

Sister Bonde sagde ...

Når man er bagerdatter, spiser man ikke kager, eller jeg gør ikke.
Men den kage, måtte bare smages, og den var vidunderlig.
Det var så hyggeligt at se dig.

Katinka sagde ...

Den er jo så fantastisk den kage! Viste den til min (jyske) mand, der sandelig også lod sig imponere :-)

Nu har jeg lagt dine billeder jeg fik lov at låne på nettet - så alle kageentusiaster kan blive ejere af en Giant Cupcake kageform. Tak tak og tak igen - herligt med mennesker som dig. Jeg linker i øvrigt lystigt til dit site.

Ha' det hyggeligt - og god fornøjelse med løbeturene og køkkenrenoveringen....

Suzy sagde ...

Nøj en flot kage... Øv at jeg med flytteplaner ikke kunne deltage denne gang...

Malou Klidmoster sagde ...

Tak for sidst.
Det var hyggeligt at møde dig. Vi må snakke mere sammen næste gang :-)
Det var en skøn kage, den er komme på min blog et par gange allerede. Det ville være dejligt hvis jeg måtte få opskriften, men den er måske en 'forretningshemmelighed'?
Glad hilsen
Malou

Kagekonen sagde ...

Tak Katinka!

Suzy næste gang er du med :-)

Malou, det var såmænd bare en almindelig chokolade mudcake lagt sammen med usødet rabarberkompot og italiensk marengssmørcreme smagt til med samme rabarberkompot.

Karina sagde ...

Ihh hvor er den kage altså bare fantastisk forårsglad...

Du er bare så god... ;o)