mandag, marts 02, 2009

Nu med klinker...

I weekenden er der blevet lagt klinker i stue-etagen. Husbonden, myndlingen og jeg var ikke hjemme, for man kan jo ikke gå på sådan et klinkegulv, før det er tørt. Og da opgaven var større end at den kunne løses på en dag, så måtte de tage søndagen til hjælp. Derfor kunne man i går aftes se husbonden og jeg kravle på stige op over vores altan og ind af vinduet til den midlertidige stue, jeg tror det var et syn for guder... heldigvis var gulvet tørt her til morgen, så vi kunne komme i kælderkøkkenet og lave kaffe og fodre katte.


Nu er der også fuget mellem klinkerne, så nu skal det bare tøre og dækkes til, så er der klar til maleren der kommer og spartler væggene på torsdag.

7 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Tillykke med dit nye gulv - det er flot :)
Jeg gad da godt ha' set jer der på stigen ;)

Anonym sagde ...

Hvor bliver det lyst og dejligt..kan tænke mig at du glæder dig til maleren har været der ? :-)

Sifka sagde ...

Fedt fremskridt, der:)

Needful Friends sagde ...

det ser meget fint ud...har du et foto fra jer paa stigen ;O)

Kagekonen sagde ...

Helle og Needfull Friends... vi så så ... ud som vi der "plankede den" ind i vores eget hus. Heldigvis er der ingen billed-dokumentation.

Lene sagde ...

godt der ikke blev ringet til politiet ;-)
tålmodighed er en svær ting, men snart venter belønningen :-)

Marianne sagde ...

Du kommer til at bo i dit nye køkken - skønt med fliser - det gad jeg godt :-)