tirsdag, juli 28, 2009

Helt i fisk

Weekenden bød på andet en kageproduktion, således var jeg som sædvanligt at finde i Parken, da drengene tog imod bønderne fra HB-Køge i lørdags. Selvom kampen startede skidt for FCK, så endte det med at blive en sand fest. Og det blev fejret!

Søndag stod den på Grøn Koncert, tænk sig, to fantastiske koncert-oplevelser på bare en uge. Først de rigtig hårde "drenge" i Forum i onsdags og så L.O.C. og Volbeat inden der var fællessang og -dans til TV2 som lukkede og slukkede ballet i Valby i forgårs.

På vej hjem vrikkede jeg om, sådan rigtig vrikkede om. Så nu sidder jeg her med foden oppe iført støttebind og selvmedlidenhed. Og da der ikke er nogen hjemme til at forkæle mig, måtte jeg jo selv...

5 kommentarer:

Zette sagde ...

Ihhh, din stakkel. Så er det tvungen afslapning - eller stresser det bare?

Malou Klidmoster sagde ...

Argh, det er bare træls at vrikke om. God bedring!

Wow, lækker sushi :-)

Anonym sagde ...

Hej Kagekonen :-)

Jeg er lige stødt på din side her. Jeg må bare sige, at jeg er fuldstændig målløs af imponerethed over, hvor god du er til det her. Laver du kager på bestilling og i hvilket prisleje? For så vil jeg da helt sikkert bruge dig, hvis jeg engang skal giftes eller noget....

Jeg er virkelig imponeret af dine evner! Det må være virkelig dejligt for dig at have sådan et talent!

Kh

Anonym sagde ...

Glemte at underskrive mig....
kh FruGosch.....som bare er så imponeret over dig!

Kagekonen sagde ...

Alt tvang stresser vel... gør det ikke, Zette?
Tak Malou.
Velkommen til fru Gosch. Kagerne er en hobby som jeg laver i mit private køkken, derfor laver jeg som udgangspunkt også kun kager til familie, venner og bekendte.