søndag, juli 19, 2009

You will respect my authority...

De er små, de er ubehøvlede, stupide og vulgære og jeg elsker dem, - de fire gutter fra South Park. Jeg synes den måde serien tager livet og alt hvad det indebærer under "kærlig" behandlinger er genial og jeg er ikke den eneste der har en forkærlighed for den grovkornede og lidt corny humor...


Weekendens kage er til Victor, som skulle fejre sin 16 års fødselsdag for venner og familie. Victors mor og lillebror mente at temaet for kagen skulle være South Park, så jeg lavede Cartmans ansigt og satte et af de skønne citater på siden af kagen, som indeholder klassiske lagkagebunde, hindbærfromage og chokolademousse.

Tillykke Victor, jeg håber du havde en forrygende fest.

4 kommentarer:

Karen sagde ...

Hold fest hvor er den skøn! Er vild med citatet - hvordan har du dog lavet bogstaverne så flotte?

Mona sagde ...

Jeg har endnu ikke fundet en kage her på siden jeg ikke har været benovet af - men denne her er min yndling!!! Den er cool!

Piskeriset sagde ...

Sej kage! :-)

Line sagde ...

Årh ja, den er for sej.
Så enkel og sjov. Typisk dig.