mandag, juli 27, 2009

Så vender vi kajakken


Toke har en rød havkajak. Og han elsker sin havkajak. Toke og hans familie bor i et rækkehus med en forholdsvis lille baghave. Toke har sin elskede havkajak liggende i baghaven. Så da Toke fyldte 40 år forleden og hans kone gerne så kajakken med i kagen, så gav designet nærmest sig selv...


Kagen er mudcake lagt sammen med jordbær/rabarbermousse og der er kage til godt og vel 30 personer.


Stakittet er lavet i sugarpaste og har fået lov til at tørre et lille døgn inden jeg limede det på kagen.

3 kommentarer:

FrøkenTina sagde ...

;-) Den gav sig selv ja! Fin kage og god idé...
Og så lyder den jo som altid lækker...

Tina

Clemme/Trine sagde ...

Fantastisk kage :) Jeg har en veninde der for nylig er startet i en kajak-klub og hun er helt bidt af det. Mon ikke der snart kommer en lejlighed, hvor jeg kan lave en kage til hende og bruge dit design som inspiration :)

Anne sagde ...

Hvor er den flot og enkel! Jeg skal snart lave en tak-for-hjælpen-med-at-male-mit-hus-kage og jeg tror jeg vil "låne" have-ideen med det flotte stakit og så noget med nogle malerbøtter og noget :)