fredag, august 06, 2010

Dance me to the end of love

så var kulissen ligesom sat i onsdags, der i arenaen i København M. I næsten 4 timer stod den lille mand, med den fantastiske stemme og hans hold af super dygtige musikere og sangerinder på scenen og gav mig og resten af publikum en fantastisk oplevelse.


Jyllandsposten uddeler 6 stjerner til manden de kalder en slags sød blanding mellem Frank Sinatra og Johnny Cash. Politiken var også ude med store roser og gav ham 5 af 6 hjerter, til gentlemanden det stadig er ren magi at være i selskab med. Berlingske som stadig finder Cohen cool var mere nærige med stjernerne og gav 4 ud af 6.

Jeg er nok mest enig med JP og Politiken, og synes at det var en fantastisk oplevelse. Den lille mand og hans orkester fyldte i den grad rummet og tryllebandt publikum. Jeg føler mig i den grad priviligeret over at have oplevet ham. Den levende legende. Flere gange i løbet af koncerten måtte jeg gribe min elskede i hånden, mens hårene rejste sig i nakken og på armene af ren fryd. Den legende, inciterende, middelhavsinspirerede musik og Cohens dybe rustne stemme... Mmmmmm...

Ingen kommentarer: