søndag, august 08, 2010

Deja vu...

a jeg tidligere i dag satte den sidste hylde i det nymalede køkken i mit nye hjem, var det med en fornemmelse af, at jeg havde været her før. Altså følelsesmæssigt. Det har jeg vel også, - det er ikke mere end 14 måneder siden jeg kom i hus med det sidste køkkenprojekt.

Det var dengang. Og meget er sket siden. I morgen flytter vi for alvor ind i det der skal danne rammen om vores fælles liv. Og jeg glæder mig.







Lågerne (og vinduet, døren og listerne på væggen) mangler stadig et par lag af den fede hvide maling, og så skal vi have fundet et emfang, men det kommer... Nu skal jeg bare lige have flyttet mine 50 kasser fra stuen, så der er plads til kærestens kasser og møbler.

2 kommentarer:

Zette sagde ...

God fornøjelse - det er hårdt at flytte, men du flytter til noget godt, synes det, og så skal det nok gå - og pakke ud og sætte på plads i nyt hjem er altså også ret fedt!

Therese sagde ...

Tillykke med det nye køkken, igen-igen ;-)
Det lyder som om jeres nye fælles rede bliver en skøn en af slagsen.