lørdag, august 28, 2010

Når planlægningen ikke koordineres med alle kalendre...


I dag samles madbloggere fra nær og fjern på Bryggen. Jeg var egentlig også tilmeldt og havde i den grad set frem til at deltage. Men sådan skulle det ikke går. Da jeg tilmeldte mig, havde jeg nemlig ikke lige koordineret min ene kalender med den anden...

I stedet har Rasmus været så sød at lade mig være "fjern-deltager" og så håber jeg på bedre planlægningsheld næste år. For om lidt suser jeg med familien til Vanløse for at fejre min skønne kusine, som på helt forunderlig vis lige pludselig er fyldt 30 år. (hvor pokker blev tiden af)

Og nu må jeg vist hellere få vækket resten af familien. God weekend!

1 kommentar:

Kamilla Jakobsen sagde ...

Kære Kagekone :)
jeg har prøvet at maile til dig -
jeg vil høre, om det er muligt at booke dig og dine fantastiske kagetalenter til en polterabend d. 30 oktober ved eftermiddagstid?
Kærligst Kamilla
kamillamariajakobsen@gmail.com