onsdag, december 14, 2011

Jeg har lyst til jul.

Det er egentligt underligt som tingene kan vende. Siden jeg blev syg, mine børn blev store (okay voksne så) og min mor døde, har det været så som så med julehumøret.


De sidste par dage har jeg flere gange taget mig selv i at synge med på de julessange jeg har sat på anlægget for ikke at tale om juletræet der er indkøbt og de første julekugler, der hænger og gør sig til i køkkenvinduet. Og jeg har lyst til mere. Til kager og konfekt og appelsinmarmelade og gløgg, glitter og glimmer og flitterstads. Jeg har med andre ord lyst til jul.

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Dejligt at den glæde er vendt tilbage.
Håber du får en dejlig jul.

Nyder selv december, men jeg springer ud af landet i dag, efterlader hus og hunde til vores faste 'sittere' og vender retur når det er vel overstået i 2012 :)

MQ sagde ...

Dejligt når en god stemning kommer tilbage :D

Rigtig god jul!

Anonym sagde ...

På en anden måde og af andre årsager, men stadig noget der handler om familie. Så har jeg i år også genfundet eller fundet ind til det med jul. Jeg synes det er stort og glæder mig på dine vegne!

Anonym sagde ...

Rart at der stadig findes juleglæde- har fået nok af
julehysteriet.....
prøv at gøre en forskel- og du vil
mærke en forskel !!

God og GLÆDELIG JUL
Natteravnen