torsdag, oktober 25, 2007

Gaver på vandring - Pay it forward

Jeg har på mine ture rundt i blogland flere gange set indlæg om gaver på vandring, men jeg har aldrig nået at være blandt de heldige. I dag lykkedes det over hos Trine så nu er jeg med...

Du kan også være med, reglerne er:

Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring. Jeg ved endnu ikke, hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg! Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.

Det er da ren hygge.
Vil DU være med?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

sååååådan..... godt jeg nåede at være en af de tre - selvfølgelig vil jeg være med på den galej....Det er sjovt.......

Anonym sagde ...

Hvor er det bare en god idé. Jeg vil også gerne være med.

Jeg skal lige have lagt hovedet i blød for at komme på nogle gode ting :)

Sifka sagde ...

Jubi, jeg er med. Jeg så den hos Dana, men var for sent på den:)
Sjov ide.

Kagekonen sagde ...

Hov, jeg har slet ikke fået svaret på jeres tilbagemeldinger, - pinligt...

Hvor er det dejligt, at I vil være med, jeg glæder mig til at lave gaverne til jer.

Shabby og sifka, sender I ikke lige en mail med jeres adresse, så jeg ved hvor gaven skal ende.