søndag, august 17, 2008

Tillykke skat

Idag har husbonden fødselsdag, men da vi begge har haft rigeligt at se til på det sidste var ingen af os i humør til den store fejring... Gaven fra mig fik han for et stykke tid siden, for den indebar nemlig at han skulle tage ferie. Så medio september drager vi begge en uge til Kalymnos, husbonden for at udvikle sin klatring og jeg for at slappe af. Billedet er fra sidste år, hvor husbonden også var afsted.


Normalt starter vi ellers altid en fødselsdag med fælles morgenmad, men husbonden skulle tidligt afsted par klatrevenner til Kjuge for at bouldre. Min eftermiddag er gået med kagefremstilling, - husbonden har nemlig bestilt kage til sine kollegaer i morgen. Her til aften fejrede ungerne og jeg så husbonden med en ordentlig bøf på husbondens favorit spisested.

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jamen tillykke med ham, det lyder dejligt med den ferie.

Lene sagde ...

et forsinket tillykke med ham, kagekone. I har haft nok at se til, så jeg håber ferien giver jer mulighed for lidt tosomhed og lidt afslapning.

Kagekonen sagde ...

vi glæder os også rigtig meget...

Marianne sagde ...

Jeg kan godt lide at du skriver at i år skal det være stille mv.... jeg skal da love for at han bliver fejret :-) Stort tillykke her fra ønskeøen