søndag, august 24, 2008

Vi krydser fingre...

både for mit ben og for cykelsønnen, som i dag kører på mountainbike i Århus. Han fik ikke tilmeldt sig inden den 17. så han kører ikke med om Danmarks Mesterskabet, men starter i "hygge-feltet" 5 min. efter...

Jeg har gjort som lægen sagde... holdt pause siden onsdag, smurt det skadede område med min nye bedste ven og masseret stedet 5-10 min. 3-4 gange om dagen. Og det har faktisk allerede hjulpet, så nu krydser jeg fingre for at benet holder til en lille kort løbetur i eftermiddag, når vi kommer hjem fra familiefødseldagsbrunch..


Vi er på vej ud af døren, der er fødselsdage der skal fejres med gaver og brunch, så jeg er smuttet. God søndag til jer alle.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Vi krydser det hele - øv han ikke skal køre om DM - det ville helt sikkert have gået godt

Anonym sagde ...

Her krydses der også fingre. Hav en rigtig god dag :-)

Lene sagde ...

God dag kagekone, og pøj pøj med løbeturen og sønnens cykelløb :-)

Kagekonen sagde ...

tak skal I ha'. Jeres krydsede fingre hjalp både sønnen og mig... mit ben holdt fint til 3½ langsomme kilometer og sønnen vandt sin klasse og ville (med den tid) være blevet nr. 17 hvis han havde kunne køre i dm-klassen...