mandag, januar 26, 2009

Aftenhygge

Jeg er kvæstet efter weekendens festivitas, men denne uge levner ikke meget plads til genopladning, så jeg må tage til takke med de pauser jeg kan få. Det er også bedre end ingenting og heldigvis er sidste uges influenza lignende forkølelse kraftigt på retur.


Aftenen i aften er uden møder og andre aftaler, til gengæld er jeg voldsomt bagud med besvarelse af e-mails og opdatering af mit kursusmateriale, så jeg tænder lidt lys, snor mit nye pudderfarvede cashmere tørklæde fra Style Butler om halsen og kommer chai i kruset inden jeg sætter mig til bords med den bærbare for at få det overstået.

Køkkenprojektet er ikke kommet meget videre, - i hvert til fald ikke så det syner af noget. I morgen skal jeg dog i IKEA og have styr på om de kan levere de skabe og skuffer som jeg ønsker mig. Inden skal jeg lige kaste et sidste blik på hvidevare udbuddet og så er der vist ved at være styr på det.

På mandag starter jeg på køreskolen... og hvis alt går vel har jeg både køkken, kørekort og motorcykel når vi når til påsken.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihh er spændt på at høre om de havde de skabe og skuffer du skal bruge - der er jo mange penge at sparer... der jo så kan bruges til... ja, måske noget med kubik i...

Kageos sagde ...

Griner og jeg er bare SÅ spændt på at se dig på den der motorcykkel ting!! Du er bare så meeeeeeeega sej!!!