fredag, januar 23, 2009

Jeg ville så gerne...

Jeg har jo glædet mig og længe håbet og troet, at jeg kunne nå begge dele, men det går ikke, det ville blive halvt og amputeret, så jeg må vælge og det er svært, for jeg har jo set frem til og glædet mig meget til begge dele. Både til blogtræffet og til den forsinkede julefest med husbondens arbejdsplads. Jeg har valgt nu, og ser derfor frem til at tilbringe en weekend i det midtsjællandske på skønne Sonnerupgaard Gods med husbonden, hans kollegaer og deres søde og dejlige ægtefæller, samlevere og kærester.


Vi er tilsagt kl. 12 og det anbefales, at vi er fornuftigt varmt påklædt da vi skal være en del udendørs... gad vide hvad de har fundet på i år. Sidste år var vi på tur rundt i København og fik set både seværdigheder og caféer inden vi kørte til et hotel i det nordsjællandske, hvor vi festede til den lyse morgen og året før var vi på sejltur på Øresund med frokost på vandet ud for Hven, inden vi lagde til havn i Vedbæk og festede på Hotel Marina til den lyse morgen...


Og fordi der er tradition for at feste længe... så er der booket værelser til os alle, så ingen skal køre hjem før næste formiddag.


Jeg glæder mig til en weekend, hvor det eneste jeg skal er at lade mig rive med, lade mig gribe af nuet og bare være tilstede og nyde... Men jeg er ked af, at det bliver på bekostning af mødet med de andre bloggere, for det havde jeg altså set frem til.

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Æv!
Men jeg forstår dig godt. Det ER nu en gang bare ikke muligt at være to steder på én gang - og det lyder, som om du nok skal få en dejlig lørdag.
Så ses vi bare næste gang - jeg tror, Madame allerede er ved at forsøge at uddelegere arrangeringen af næste blogtræf ;-)

Anonym sagde ...

øv bøv..men vi ses en anden gang...man kan jo ikke nå det hele. så nyd din dejlige weekend i fulde drag :-)

Helle K. sagde ...

Det ligner nu også en dejlig weekend - god tur :)

Marianne sagde ...

ØV, at du ikke kommer, men jeg kan nu sagtens forstå dit valg.

Sådan er det jo med valg. Der er altid til - og fravalg.
Vi ses jo et et andet blogtræf ;0)

Rigtig god weekend i skønne omgivelser!

Lise sagde ...

Uh Sonnerup Gård er jo min næsten nabo. Håber det var en god weekend.