onsdag, januar 07, 2009

Jeg overlevede

dagens interview og foto-session, selvom det godt nok var grænseoverskridende. Jeg tror aldrig jeg er blevet fotograferet så meget og fra så mange vinkler...


Jeg havde selvfølgelig lavet både kage og cupcakes, men har selvfølgelig kun fået taget billeder af kagen, da jeg dekorerede cupcakes'ne undervejs. Da vi efter 3 timer var færdige med interview og foto-session var det blevet mørkt, og med de forhold jeg pt. har i køkken og stue, så går det ikke at fotografere uden dagslys.

Kagen smagte fantastisk og indeholder bunde af chokolade mudcake lagt sammen med skovbærfromage og en trøffel-creme af hvid chokolade kogt med Kusmis Prins Vladimir.

Da ugeblade jo har lang produktionstid, skulle kagen være lidt forårsinspireret, og det var slet ikke svært med det smukke vejr, vi har haft idag.

28 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er super flot - giver du et prej når bladet udkommer?
Knus Bitten

Anonym sagde ...

Du leverede et skønt interview, og både fotografen og jeg synes, din kage smagte lige så himmelsk og lækker som den ser ud. Lige nu sidder vi og kigger på de mange fotos, du har lagt ansigt til i dag. Og du ser super dejlig ud på billederne. Vi glæder os meget til at vise det færdige resultat til dig og en masse ugebladslæsere.
Tak for en dejlig eftermiddag i dit inspirerende selskab.
Hanne - journalist

Zette sagde ...

Hvor er det godt, at det gik godt. Kan være godt at bede om at læse, hvad de skriver, inden det går i trykken - det kan tage lidt af det grænseoverskridende - eller det er i hvert fald min erfaring. Du er sej!

Kagekonen sagde ...

Hanne, tusind tak. Du var en meget behagelig interviewer og jeg mærkede jo nærmest ikke kameraet... i hvert til fald ikke hele tiden ;o)

Zette, jeg får det til gennemsyn i weekenden. Kunne ikke drømme om, at lave noget i den her stil uden...

Anonym sagde ...

Superflot design. Glæder mig til det ugeblad kommer. Jeg var ikke et sekund i tvivl om at du ville overleve med både charme og vid.

Anonym sagde ...

Kagekone...jeg har misset et af dine indlæg...hvilket ugeblad?

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Ej, hvor spændende. Det glæder jeg mig til at læse!

Kagen er super flot og tænk sjovt nok havde jeg puslet med tanken om en grøn kage med gerbera til september til en kvinde, der elsker gerbera! Jeg prøver, at finde på noget andet, dog stadig med gerbera - der er heldigvis masser af tid :-)

Kagekonen sagde ...

Anne, når tiden nærmer sig skal jeg nok fortælle, hvilket ugeblad :-)

Camilla, det er bare så smukt med grønne kager og blomster i lilla og rosa. Du må gerne bruge designet, hvis du vil.

Anonym sagde ...

Søde, Det er så fedt det her. Super stolt af dig:-)

Kæmpe knuser
Louise

Sifka sagde ...

Det er så spændende og jeg er så glad på dine vegne:)

Kageos sagde ...

Jeg læser ellers ALDRIG dameblade.. Jeg tror sg jeg begynder ;)

Seje seje mega coole kagekone!!

Anonym sagde ...

Det var dejligt at det gik godt! SUPER flot og lækker forårskage, kommer i total godt humør :)
Jeg har forresten lige meldt mig til og betalt et vist cupcake kursus i Taastrup..UH hvor jeg glæder mig!

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

wauw for en kage og superfint at du og kager kommer i ugeblad..tilykke med det, det er da dejligt...

Anonym sagde ...

Du er for sej. Vil du signere min kat?

Helle K. sagde ...

Smuk forårskage.

Hvis det var samme fotograf og journalist som besøgte mig, så er de fantastisk søde - mine sommerfugle baskede slet ikke ;)

Jeg håber også, at du giver et praj når .... men jeg læser nu det blad hele tiden - min mors nabo og så får jeg det i tredje omgang.

Helle K. sagde ...

Nu så jeg lige kommentaren fra Hanne - så det er ikke samme, men de har åbenbart flere søde på det blad :)

klappeklappekage sagde ...

Det er bare så fedt!!! Jeg er så glad på dine vegne

Knus

Lene sagde ...

En rigtig forårsbebuder, og så glæder jeg mig til at du afslører bladets navn :-)
Og endnu mere glæder jeg mig til at se den dejlige kvinde, som kreerer de smukkeste kager, skriver godt og som også sidder bag på en motorcykel :-)

Kagekonen sagde ...

altså, hvor er I søde.

Karen, jeg glæder mig til at se dig, på cupcake kurset.

Sif, kan du holde veganer-kræet og alle dens skarpe ender stille så længe?

Lene, nu går vi jo igen mod lysere tider, og før vi ved af det, skal motorcykelerne ud af deres vinterhi.

Tina sagde ...

Er du GAL den er flot, den kage :) Og uhhmmm kan næsten smage den!
Jeg glæder mig til at læse artiklen! Jeg køber bladet fast, på nær et par upsere.

Tina sagde ...

Hmmm synes jeg havde læst et sted, hvilket blad ;) Nu bliver jeg jo i tvivl!

Anonym sagde ...

rigtig flot kage.
Du kunne vel ikke overtales til at lægge opskriften op på fyldet?
Det lyder utroligt lækkert.

Line sagde ...

Wayyyy! Du er jo efterhånden en kendis!!! Jeg opdagede dette i dag: http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=19804
Jeg glæder mig helt viiiildt til at læse det dameblad. Ved du hvor mange uger der kommer til at gå før det udkommer? trippe-trippe-trippe.

Line sagde ...

Ups og så ser jeg at det link har du da spottet for længst :-D

Kagekonen sagde ...

Tina, jeg har endnu ikke røbet navnet på bladet, det gør jeg først når jeg har godkendt artiklen og ved hvornår den kommer i.

Anna, jeg ligger opskriften op i løbet af dagen.

Marianne sagde ...

Jeg er så stolt over at kende dig og den kage er utrolig flot - i farven og kreation...... Hvad skete der med kagerne efter billederne var skudt...

Anonym sagde ...

Endnu engang er jeg totalt imponeret. Øv Øv over, at du ikke laver kurser i jylland - det kunne jeg godt have tænkt mig, at komme på. Glæder mig til, at læse om dig i bladet.
Hilsen Bente

Kagekonen sagde ...

Shabby, da kagen var blevet fotograferet blev den ædt :-) Husbonden havde resten med på arbejde idag.

Bente, send mig en mail, så kan vi måske finde ud af noget.