torsdag, oktober 15, 2009

Store bagedag.



Sidder i bilen mellem Århus og Vejle med radioen tændt mens jeg nyder solen og det fantastiske landskab, der er iklædt de smukkeste gyldne farver. Pludselig taler de om bagning og det slår mig at det jo var i dag, artiklen om mig og mine kager og billederne fra bagesessionen med nevøer og niece skulle bringes i Jyllandsposten. Så jeg kaster bilen ind på nærmeste tankstation og køber de sidste tre eksemplarer af avisen... Bare for at være sikker på at der er et eksemplar til min søster og vores far.

13 kommentarer:

Lotte sagde ...

Uhuuu, og dig har jeg mødt i virkeligheden :-)
Kagekone-kendis!

Piskeriset sagde ...

Tillykke med artiklen - god idé med 'backup'-udgaver, så familien er dækket ind :-)

Malou Klidmoster sagde ...

Tak for i går, det var hyggeligt at se dig igen.
Nu sidder jeg og venter på at Max kommer hjem fra arbejde med en Jyllandsposten under armen :-)

Kirsten sagde ...

Hvor flot ;-)

Mette sagde ...

Arhj, det skulle jeg bare have vidst! Så ville jeg da også have købt avisen. Sejt!

Marianne sagde ...

Og dig kender jeg :-)

Tina - omme i London sagde ...

Fedt billede!

Kagekonen sagde ...

Tak tak allesammen ;)

@ Klidmoster, jeg synes også det var mere end hyggeligt ;)

Lene sagde ...

Jep og jeg nikkede og tænkte, hende kender jeg :-) og så håber jeg at motorcyklerne en skønne dag finder vej til Nordjylland :-)

Maria B. sagde ...

Hej...

Lige et lille spørgsmål fra en passioneret kagebager - på billedet i artiklen er der en grøn bund under pynten på de fine muffins, er det marcipan med frugtfarve, du har stukket ud eller?

Kagekonen sagde ...

Velkommen Maria. Den grønne bund er sugarpaste (også kaldet fondant) farvet med grøn pastafarve. Du kan købe både sugarpaste/fondant og pastafarver flere steder bla. hos www.kagebutikken.dk Du kan også bruge marcipan og frugtfarve, men jeg synes det er svært at få et pænt resultat uden at det klistrer for meget.

Anonym sagde ...

Det ser virkelig hyggeligt ud :-) Dejligt med sådan en bage dag -s-

Sivsko sagde ...

Hvor hyggeligt, og jeg tænkete også med det samme, at hende kender jeg og er stolt af det. Tillykke med artiklen.
Krammer Heidi