mandag, juni 21, 2010

Hot, hottere, hot-dog.

Og så kom sommeren.

I dag er det national hotdog dag, - pølsevognen længe leve! Jeg har desværre ikke haft mulighed for at slå et slag forbi Axel Torv, men forleden lavede vi de skønneste 'hottere' helt selv.


I aften står den på møde omkring udbygningen af centeret i min by, og bagefter tror jeg den står på sofa og lidt hyggelæsning. Der er nemlig kommunalbestyrelsesmøde på torsdag og stakken af bilag inkl. dagsordenen måler 6,8 cm så jeg må vist hellere se at komme i gang...

Edit: Hvilket tilbør skal der på en 'rigtig' hot-dog? ketchup, sennep, sød sennep, chilisauce, remoulade, rå løg, ristede løg, syltede agurker, rå agurker? hvad foretrækker du? og skal pølsen i øvrigt være kogt eller stegt?

3 kommentarer:

Zette sagde ...

Heyyy, vi fik hotdogs til aften - grillede naturligvis - og det uden at vide, at det totalt passede til dagen!

foodfanatic sagde ...

Ååh...selv om jeg her til aften har indtaget både forårsruller, kyllingepie og kirsebærmuffins gør det der billede mig helt vildt sulten. Jeg er SLET ikke misundelig :)
Kh Nadia

Tina sagde ...

Min hotter skal helt sikkert være med sennep(stærk), ketchup, ristet pølse, mere sennep og ketchup, rå løg og syltede agurker :) mums.