torsdag, juni 03, 2010

Hvad er nu det for noget...

Gul har egentlig aldrig været blandt mine favorit farver.


Alligevel finder jeg mig selv spotte gult her og der og alle steder. Eksempelvis har jeg blå mærker der nu er ved at blive gule efter hjemturen fra weekendens festival i Jelling. Blot fordi jeg begyndte "gul bil" legen og af en eller anden grund, så var der rigtig mange gule biler på vejen.

Også i mit hjem finder man flere og flere gule ting. Yndlings-kruset er den gule mano kop fra Kähler. De gule katte ørehængere måtte bare med hjem, da jeg så dem. Ramslands nyeste ligger øverst i stakken af bøger jeg gerne vil i gang med. og lige for et øjeblik siden tog jeg mig selv i at surfe efter gule sko på nettet. Hvad er nu det for noget...

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Gul minder mig nu mest om rapsmarker... Men på elib er jeg nu næsten igennem Sumobrødre - vidste ikke den er gul, men den er godt nok skæg - og grum og ubarmhjertig

Prophecy sagde ...

Ja har også et sandt hade forhold til gul. Min teori, er at gul er en fesen farve, der sniger sig ind på folk, hvis de ikke er opmærksomme....