fredag, juni 01, 2007

Jeg er blevet "god" igen...



Så blev jeg færdig med dagens kage-projekt og så var det jeg opdagde, at den pragtfulde lyserøde klatre-rose (tror jeg det hedder) der står i min have er sprunget ud.... og der er masser af knopper.





I sidste uge havde de tilbud på solcelle lamper i alle afskygninger i Bilka. Jeg faldt for denne lanterne med "bloklys" og købte et par stykker, nu står de og lyser fint og hyggeligt i haven, som jeg slet ikke har haft overskud til den sidste uges tid, så den er pænest i tusmørke ;o)





Nå, men det var jo den kage vi kom fra... Egentlig burde jeg vente med at fotografere den til i morgen, når der er ordentligt lys, men jeg kunne altså ikke vente. Sofa, puf og kæmpe donut er mudcake med jordbærfromage. Homer, Duff Beer, mini donuts, puder, tæpper og fjernbetjening er i sugarpaste. Det var bare så hyggeligt at modellere Homer og alle de små ting.




Ingen kommentarer: