tirsdag, august 28, 2007

Hygge-eftermiddag med bedstemor

Min søde gamle og meget inspirerende bedstemor på 86 år lagde vejen forbi sidste weekend. Damen er jo sønderjyde og det er sikkert derfra mit kagegen stammer. Alligevel orkede jeg ikke at lave det store og min bedstemor havde sikkert heller ikke orket at spise det, så her er hvad det blev tilDet er mudcake-muffins med jordbærfromage på toppen. Jordbærfromagen er Inco's pulver, men den er ganske god, så jeg har ingen kvaler over at springe over hvor gærdet er lavt.


Der måtte også en småkage til, og her fandt jeg en super skøn og meget enkel opskrift. De små søde, sprøde og citronsmagende sager var lige noget for min bedstemor, som tømte skålen inden hun gik...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejlige kager til bedste.... der er intet galt i at hoppe over hvor gærdet er lavest.... Men alligevel gemmer jeg da lige din opskrift - den lyder igen tiltagende