lørdag, august 25, 2007

Jeg har bestilt nye bøger

Jeg har længe haft et gavekort liggende uden helt at vide, hvad jeg skulle bruge det til, men så kom jeg i tanke om, at jeg jo kunne veksle det til bøger hos Saxo, så nu har jeg afgivet bestilling... Tænk sig, når man bestiller for mere end 300 kr. så er portoen gratis, så der sparrede jeg lige en masse :-)

I min søgen efter nye bøger, kom jeg til at tænke på at Lindy Smiths nye bog er udkommet i England, så den kom jeg altså også lige til at bestille...



Nu venter jeg på posten...

6 kommentarer:

Andrea sagde ...

Hvad skal du dog med alle de bøger? Du er jo allerede en ekspert ;)

Nej, pjat jeg elsker også at læse bøger om mine interesser.

En af dem er i øvrigt pingviner. Kan være jeg skulle bestille denne her kage hos dig en dag.

Kagekonen sagde ...

Husejer, det er bare så skønt at læse om sine interesser og man kan jo altid lære et og andet...

Anonym sagde ...

kagekone du må hjælpe mig....
Jeg er jo afhængig af din blog :-)
På søndag fylder husbonden år og han elsker chokolade...
Jeg er brændt varm på din Mud-cake til ham, men hvad så???
Skal det kun være mud cake og så noget pynt eller kunne man skære kagen igennem og putte noget andet i ? eks din hindbærmousse og så trukket over med marcipan eller hvad????
Han er den største kagegris nord for alperne og han elsker bare kage så jeg vil overraske ham... help me

Kagekonen sagde ...

Marianne, selvfølgelig vil jeg hjælpe, har sendt dig en mail.

Anonym sagde ...

Takker mange gange for opskrift.... nu vil jeg forsøge mig og jeg vil selvfølgelig lade dig vide hvordan det går...

Helle K. sagde ...

Jeg har ofte kigget forbi din side, jeg er vildt benovet over dine kageevner. Det er virkelig dejligt, at få lov til at nyde en eksperts arbejde!