mandag, juni 30, 2008

Cyklen...

Cykelsønnen ønskede sig jo en ny cykel, og vidste godt, at der ikke var en jordisk chanche for at få den i gave, så han havde klogeligt ønsket sig penge - og så i øvrigt bestilt stel og alle de andre mange dele hjem fra Tyskland. Næsten alle dele (hjulene er hans gamle) nåede frem inden søndagens fødselsdagsbrunch, hvor vidunderet blev vist frem for hele familien.


For de cykelinteresserede er der her et par nærbilleder af lækre detaljer, såsom keramiske guldfarvede lejer, hul forgaffel, og den lækre saddelpind... jeg syn's jo bare det er en cykel, men sønnes kæreste siger, at hun næsten ikke fik plads i sengen, for cyklen skulle jo også være der ;-)


Fødselsdagsbrunchen tog hårdt på kræfterne oven på sidste uges kageprojekter og fredagens bytur... så de næste dage skal bruges på restitution. Og så venter der jo også en beslutning om køb af ny motorcykel forude.

5 kommentarer:

Andrea sagde ...

Uden at kunne se forskel på en cyel fra cash and carry og en fra Søgreni synes jeg nu, at sønnikes ser lækkr ud.

Og at du er helt færdig er da fuld forståelig, som du har knoklet.

Håber købet af den to-hjulede sker snart og alle bliver glade.

Marianne sagde ...

Jeg tror bare ikke at jeg viser husbonden disse billeder - skal vi ikke bare blive enig om det :-)

Kagekonen sagde ...

hæ-hæ... Marianne, det var lige præcis det jeg tænkte da jeg postede indlægget :-) Han kørte i øvrigt en 4. plads hjem på den i søndags.

Marianne sagde ...

Han er altså så god. Michael er begyndt at holde øje med ham i resultatlisterne :-). Nu skal han vil den flotte cykel også have en garmin? eller har han allerede en sådanne?

Kagekonen sagde ...

nej, han har ingen garmin, men ville vist gerne... på den anden side så har han forelsket sig til et sæt hjul til 600-700 euro, så det varer nok lidt før der er penge til garmin ;-) og så er der jo også den nye mountainbike...