torsdag, februar 14, 2008

Happy Valentines Day...

Ja, vi fejrer Valentins Dag... Normalt forkæler jeg husbonden med en romantisk middag og kage og han forkæler mig med blomster og smykker... Og hvert år bliver vi enige om, at det er lidt åndsvagt, at to voksne gifte mennesker holder sådan en dag i hævd. Så i år besluttede vi, at vi godt måtte forkæle hinanden men det måtte ikke koste noget og det måtte ikke gå udover vores nye sunde livsstil... Og da husbonden skal i byen med nogle kunder i aften så skulle det være fra morgenstunden, hvis jeg skulle hygge om ham.

Så i morges tændte jeg lys og plukkede vintergækker i mørke...


Og lavede denne morgenmads-anretning til husbonden og mig...


De hjerteformede miniomeletter er lavet i en silikone muffinsform efter inspiration fra hende her.

En verden til forskel fra de her som jeg lavede til husbonden sidste år...

Jeg fik et skønt gave kort til en romantisk aften under åben himmel med tæpper og varm kakao... Så hvis du ser et par sidde og holde i hånden mens de kigger på stjerne og holder i hånden på toppen af Hersted Høje i morgen aften, så er det nok husbonden og mig.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er dejlige ting, I har fundet på til hinanden! En aften under tæppe og åben himmel (eller en picnic om sommeren) er noget af det mest romantiske.
Jeg er vild med oste/pålægsmaden. Det ligner knækbrød, men det er vel rug-? Han er også heldig :)

Zette sagde ...

Jeres valentinsdag lyder faktisk ret romatisk og god - slet ikke opreklameret, populistisk og merkantilt.
Tillykke med hinanden.

Helle K. sagde ...

Jeg synes, at det lyder som en fantastisk valentines dag. Det er ikke det, at man er kærlige og viser hinanden kærlighed idag, at jeg er imod - når det sker, så smukt og rigtigt som hos jer, så er det vidunderligt.

Marianne sagde ...

Hvor er det altså skønt at læse, at man trods et længere ægteskab stadigvæk holder kærligheden i hævd. Sikke en morgenmad og en aften under åben himmel er ikke at kimse af......

Helle K. sagde ...

... jeg ville gerne være en lille stjerne, som kiggede ned på jer imorgen aften. :-) jeg håber, at I får en dejlig aften - sammen.

Anonym sagde ...

Det lyder rigtig dejligt og meget hyggeligt, både med en velanrettede morgenmad og turen med tæppe, åben himmel og stjerner. :-)
(iøvrigt en sød ide at lave omeletterne i hjerteform)

Tina - omme i London sagde ...

Hvor er I bare soede!
Happy Valentine's day. :)

Kagekonen sagde ...

lupo og tina velkomment til...