onsdag, februar 27, 2008

Søde og bløde sager


Så har jeg været i gang i køkkenet igen... denne gang blev det til disse mini-cupcakes. Jeg lavede mudcake med chokoladesmørcreme og caramelmudcake med creamecheese frosting tilsat en skefuld sur rabarberkompot og lidt lyserød pastafarve.

Anledningen var at min skønne frisør, som jeg sad model for da hun var elev for 10 år siden, var vært for en af hendes andre kreative kunder.


Inge Christensen laver de mest fantastiske og helt unikke puder, hun har endnu ikke hverken hjemmeside eller butik, men sælger sine puder på homeparties og markeder.


Jeg købte de smukke grønne og sorte puder du ser herover til venstre, så nu skal vi have nye gardiner og jeg må vist også have skiftet kunstværkerne over sofaen ud...


Inge henter sin inspiration alle steder fra og det var morsomt at side sammen med hende og studere billeder fra ugeblade, for hvor hun så mønstre og farver til nye puder så jeg mønstre og farver til fremtidige kageprojekter...

8 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej !

en dejlig hyggelig blog du har...bliver lidt grebet af at kigge på de kunstneriske udformede kager...de er da bare så flotte og så kreativt udført....man mærker bare at der bruges energi og fantasi til alle disse forskellige kager...jeg har tilføjet dig til min blogrulle og vil kigge ind og se, hvad du finder på...

venlige tanker fra Anita

Kagekonen sagde ...

Velkommen til Anita og tak for de pæne ord.

Sifka sagde ...

Hej Kagekonen. De puder er da vildt fede. Har du det ellers godt?

Lene sagde ...

Puderne er rigtig flotte, og din frisør valgte den rette kagekunstner til at matche pudekreatøren :-)

Kageos sagde ...

Hold fast hvor ser det hele bare lækkert ud!

Jeg er helt tosset med puder og dem her ser meget meget tiltalende ud!! Undre mig lidt over at mit mundvand driver, ved synet af appelsinerne og ikke de drøn lækre kager... hrmm

inge sagde ...

Hej Kagekone

Tak for en hyggelig aften.det er dejligt at se, at andre kan lide mine skønne puder.

kærlig hilsen Inge

Kagekonen sagde ...

Velkommen til min blog Inge.

Sifka, jeg er okay.

Helle K. sagde ...

Det er smukke puder, sådan kan det gribe om sig med nyt af det ene og det andet :) Dine kager ser som altid meget lækre ud :)