søndag, april 06, 2008

Blomster til mor...


På mit spisebord står en kæmpe buket i de smukkeste røde, hvide og blå farver. Jeg har fået den af cykelbuddet, som i dag har kørt sit første allerførste licens cykelløb, - og vundet... Han har ikke engang fået købt klubtøjet endsige fået sit nummer endnu, for licensen blev først bestilt i sidste uge. Hvor stolt blev jeg lige, da han ringede hjem ved middagstid og spurgte om jeg ikke kom til Værløse og hentede ham, - jeg troede straks det værste; at han var kommet til skade og derfor ikke kunne køre hjem, så jeg spurgte med skræk i stemmen og i et alt for højt toneleje: "hvad er der sket"... hvortil "ungen" kækt svarede: "jeg bankede dem sgu alle sammen og har fået vundet så meget, at jeg ikke kan bære det..."


Så jeg kom i tøjet i en vældig fart, men huskede dog at tage billede af de nye strømper på før og efter de kom på... og så susede jeg ellers ud af døren for at hente cykelbuddet. Som tak for hjælpen fik jeg den ene buket, den anden fik hans søde kæreste.

Og så gik det ellers videre til 3 års fødselsdag hos min skønne niece, der blev begavet med både badedragt og haveredskaber, bøger og computerspil for ikke at tale om dukke-klapvognen og det 3-hjulede pink-farvede løbehjul.

Jeg har haft en pragtfuld weekend, med blogger træf på Bryggen, cykelløb i Værløse og fødselsdag hos niecen. Nu er jeg klar til at tage hul på en ny og frisk uge i morgen. Tak til alle jer skønne kvinder og mand som jeg mødte på Bryggen i går.

8 kommentarer:

Lotten sagde ...

Selv mange tak! Det var endnu en gang en stor fornøjelse!

Og tillykke med cikelisten!!!

Valdemarsro sagde ...

Det var så hyggeligt. Jeg glæder mig allerede til næste gang :-)

Shabby - Marianne sagde ...

Det var så hyggeligt og skønt at møde dig og de øvrige - og du er så dejlig - lige ud af landevejen - næsten som jeg havde forestillet mig :-)
Et stort tillykke med knægten det er godt nok blæret gået, at vise baghjul til første deltagelse :-)

Deborah sagde ...

Selv tak, det var super at møde dig. Tillykke med sønnike, det var da flot.

Bambi72 sagde ...

illykke med sønniken :-D

Tina sagde ...

Riiimeligt sejt gået med det cykelløb :) Tillykke til knægten :):)

Sikke smart du er i det tøj :) Det er frækt med alle de pangfarver på strømperne idag. Selv har jeg ike helt modet!

Helle K. sagde ...

Tillykke med sønnen :) Du ser skide godt ud - i hvert fald fra taljen og ned ;) Jeg er lidt misundelig på jeres blogtræf, det lyder som en dejlig dag I har haft. :)

Kagekonen sagde ...

Tak skal I ha', og ja, - han er sej, den unge mand.