onsdag, april 16, 2008

Jeg har shoppet...

Husbonden min er jo som fortalt på rejse i Østen... når man har fælles konto, så kan man se når der går visa-bonner ind fra etablisementer på den anden side af jorden. Jeg vil ikke røbe hvor husbonden og resten af selskabet har spist spareribs og drukket øl en aften i Singapore, men jeg kan da oplyse, at servitricerne har meget småt og meget stramt-siddende tøj på...


Når han ku' så ku' jeg vel også... og nu er det jo forskelligt hvad man sådan går og drømmer om, så jeg benyttede mig af venindens rabat i en stor nordisk hvidevare koncern og tog Majoren med hjem.

Majorens kom i en kæmpe stor kasse, som ud over majoren og forskelligt tilbehør, som også indeholdt 2 mindre kasser. Så nu har kattene fået deres egen midlertidige 3-værelses...

6 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Ja selvfølgelig... Hvis han kan, ja så kan du også *GGG*
Tillykke emd din nye maskine... Sådanne en er guld værd i et køkken :-D

Sifka sagde ...

:-) Tillykke.

Shabby - Marianne sagde ...

Når katten er ude...... Skønt du kan følge med i hans køb :-)

Helle K. sagde ...

Tillykke med den - jeg ville også hellere eje noget med motor, end spise hos nogle med små skørter ;)

Stine Helene sagde ...

Hvor er den MEGA sej!! Jeg kan bare slet ikke lade være med at tænke på, hvor pokker vil du have den omme i køkkenet? griner.. hvor der er hjerterum er der plads!

Kagekonen sagde ...

Tak skal I ha' alle sammen.

Stine Helene, normalt gælder reglen 1 ind 1 ud... men nu er husbonden jo ikke hjemme, så jeg har bare flyttet lidt rundt på kaffemaskine, el-kedel, knivblok osv... så er der stadig ledig bordplads til æltning af dej og ikke mindst udrulning af sugarpaste...