fredag, april 11, 2008

Softball og konfirmation...

Stefan skal konfirmeres i morgen og ville derfor rigtig gerne have en kage, som afspejler hans og familiens altoverskyggende fritidsinteresse; softball...


Stefan spiller i GSK og var forbi med bat, handske og bold for en uges tid siden, da jeg aldrig havde set nogen af delene sådan rigtigt... Jeg viste billeder af forskellige kager med soft- og baseball teme og sammen nåede vi frem til ovenstående design. Jeg er godt tilfreds og håber, at Stefan og hans familie også kan li' resultatet.


Indholdet er klassiske lagkagebunde og en chokoladekagebund lagt sammen med jordbærfromage og limemousse. Overtrækket er som altid sugarpaste.

Opskrifter på jordbærfromage og limemousse kommer på siden i løbet af næste uge, jeg har lige et par kager der skal laves inden.

6 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Uhhhmmmmm tænderne løber i vand :-D

Anne sagde ...

endnu engang en super kage fra din hånd...

Kagekonen sagde ...

bambi det gør mine også... mon ikke det er ved at være på tide med lidt aftensmad.
anne tak skal du ha'.

Helle K. sagde ...

Hvor er den kage flot - Stefan bliver kanonglad. :) Jeg har lyst til kage NU...

Shabby - Marianne sagde ...

MUMS - YUMMI - spørg lige om jeg er lækkersulten....suk!!!!!

Anonym sagde ...

Ja; Stefan blev glad og vores gæster blev dybt imponeret - alle detaljer blev diskuteret især af kammeraterne fra holdet! At kagen også smagte helt fantastisk kan jeg kun bekræfte.

Stor hilsen og tak fra Stefans mor
Mette