onsdag, april 16, 2008

Og spørg så lige om jeg har hygget mig...

Om jeg har haft en god tur til det Jyske... prøv lige at se her, jeg blev så forkælet. Både af hende der klapper kager i Randers og af veganer forrædderen som diskede op med den lækreste frokost jeg længe har fået.

Jeg blev også begavet, af kageklapperen fik jeg en stipe pragtfulde kort med badeænder i mange farver på, og den skønne forrædder havde købt pragtfulde fair-trade hævekurve til mig. Nu skal majoren og jeg godt nok ha' gang i nogen ordentlige brød.

Tak for et par pragtfulde dage, jeg kommer gerne igen.

6 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jeg har lurelæst hos Anarkisten. Det så dæleme lækkert ud. Heldige dig.

Shabby - Marianne sagde ...

Sikke en skøn hyggestund.... :-) Og så midt i ugen.......

Anne sagde ...

Hvor har du haft gode dage , lev på dem i tankerne lææææænge :-)

Kagekonen sagde ...

Sifka, det tænkte jeg nok at du ville. Jeg skulle i øvrigt hilse.
Shabby og Anne, det var så godt og de dage vil være i mine tanker rigtig længe.

Sif sagde ...

Det var så hyggeligt! Katten og jeg glæder os til at se dig igen. Jeg skulle hilse fra edderkoppen og sige at han gerne vil mænge.

Mette sagde ...

Vi er også meget glade for vores ny-adopterede "tante" :-) Du har jo allerede en fast plads i ungernes hjerte!!! Kram