torsdag, april 03, 2008

Jeg ønsker mig...

Jeg elsker elektriske apparater som microovne, lækre kaffemaskiner og el-kedler, foodprocessorer, stavblendere osv. i mange år har jeg kigget langt efter frituregryder, ismaskiner og røremaskiner og ikke mindst rotisseri-ringen til Webergrillen...

Det er jo ikke sådan at jeg mangler, men på den anden side så blev jeg noget så fristet da jeg læste om Andreas nye legetøj forleden. Måske man skulle skrive det på ønskesedlen, der er trods alt kun 1½ måned til min fødselsdag.

Jeg kunne selvfølgelig også bare ønske mig en ny mobiltelefon, så det bliver lettere at opdatere bloggen og hvis jeg får denne her så behøver jeg heller ikke nogen sten for mobilen kan tilsyneladende det hele...

1 kommentar:

Helle K. sagde ...

Vi kunne dele - for jeg elsker også elektriske apparater, men det skal være kamera, pc eller i den stil :)